Lazer Rozasea Tedavisi

• Cilt
  • Lazer Rozasea Tedavisi

Akne rozaseade kılcal damar genişlemeleri nasıl giderilir?
rozaseade yanak, alın, burun ve çenedeki kılcal damar genişlemeleri lazer yöntemleri ile yok edilebilir. Yüz kırmızılığı aşırı olan iltihaplı rozaseade lazer tedavileri devreye girmelidir. Damarlanmayı azaltarak, iltihaplı sivilceleri söndürerek ilaç ihtiyacını azaltabilir. rozasea tekrarlarla seyreden bir hastalıktır. rozaseade kılcal damarların lazerle tedavi edilmesi rozasea ataklarının sıklığını azaltabilir.

Akne rozasea tedavisinde hangi lazerler tercih edilmelidir?
İnce ve yüzeysel damarlarda PDL, KTP, IPL lazerler, geniş ve derin damarlarda Nd:YAG lazer tercih edilmelidir. En güzel tedavi yanıtları kombine lazer uygulamalarından alınır.

Lazerle akne rozasea tedavisi ne kadar sürer?
Lazerle akne rozasea tedavisi 15-20 dk. süren bir uygulamadır.

Lazerle akne rozasea tedavi ne sıklıkta ve kaç seans yapılmalıdır?
Rozaseade lazer uygulamaları 2-6 hafta aralıklarla yapılabilir. En az 4- 6 seans yapılmalıdır. Tedavi etkinliği ikinci seanstan sonra görülmeye başlar.

Lazerle akne rozasea tedavisi sırasında başka tedaviler uygulanır mı?
Lazerle rozasea tedavilerinde tedavi sırasında tıbbi tedaviler devam edilebilir. Ağızdan ve sürme ilaçlarla birlikte lazer tedavisi yapılması tedavi etkinliğinin çok daha fazla olmasını sağlar.

Lazerle akne rozasea tedavisi sonrasında neler görülür ve yan etkisi var mıdır?
Lazerle akne rozasea tedavisi sonrası yan etki görülme oranı düşüktür. Yara izi, kabuklanma ve aşırı kızarıklık beklenmez. Lazerle tedavi sonrası ciltte hafif bir pembelik ve ödem olabilir. Genel olarak yarım gün sürebilir.

Lazerle akne rozasea tedavisi bittikten sonra tekrar edebilir mi?
rozasea tekrar eden bir hastalıktır. rozaseade kılcal damarların lazerle tedavi edilmesi rozasea ataklarının sıklığını azaltabilir. Tedavi bittikten sonra yılda 1-3 kez lazere devam edilerek bu olasılık çok daha düşürülebilir.